snus bus lus kus

Det blir ju inte så mycket dator på helgerna, och speciellt inte blogga.

Men i fredags var jag iaf hemma hos Lindells någons kompis, men drog vidare på en lokalfest på Fornudden. Hur skönt som helst att ha så nära hem. Det var väl rätt så trevligt med mycket dans och välbekanta ansikten. Men att kirra en fest som en jävla färsking och sluta festen klockan 3.. Nej, vad hände med Tyresö stilen, försvann den? Jag är lärd att man ska dansa hela natten..

Lördagen hände inte så mycket, var väldigt trött och mådde inte bra alls.

Men skön Söndag, hur pigg som helst och mötte upp Anna Lindell och åkte till Norras donken. Sen hyrde vi film och drog hem till Daniel. Och käkade massor med godis. Sen blev det Thaimat i trollbäcken. Och nu är jag hemma.. Dagarna blir alltid underbara med skönaste Anna, så jävla skev. Jag gillar det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0