har man tråkigt, så har man

Vad heter du: Desiré
Ålder: 18
Vad längtar du till: Sommar och sol
Vad händer i helgen: Den som lever får se 
Vad har du på dig: tights och en stor flis
Vad blir du glad av: vänner och familj
Vad blir du ledsen av: lögner och svek
Vilken låt lyssnar du på nu: Skaburbian Collective - Atrocities of IJA
Vem saknar du: Pappa

HUR
Svarar du i telefonen: aa hallå på mobilen, hej det är Desiré på hemtele
Gör du när du är kär i fel person: gråter
Mycket pengar har du i plånboken just nu: Någon tia och hundring löst kanske
Mycket är klockan: 01:45
Hur många kontakter har du på msn: 249
Spenderar du en regnig dag bäst: Ute och gör regndansen med Pauo

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? Lukas Nicole: Ska du vara dryg så är det onödigt att jag kommer.. Jag vet att du har all rätt till det men det blir bara sämre om jag kommer till dig och du vill bråka :( <3
Ringde dig senast? Tom, men svarade inte
Pussade dig senast? T
Ska du träffa imorgon? Det får jag se
Sov du med senast? Paulina
Festade du med senast? Tjejerna
Vem fick du senast sms av? Lukas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0