Fredag till söndag

I Fredags satt jag hemma hos familjen Moquist med Paulina och Evelina. Spelade kort och fixade oss. Efter ett tag bestämde sig Pauo och Eve att åka in till Mariatorget och träffa lite vänner. Jag rinde Micke, och han fick hämta mig vid Gullmars. Vi pratade om allting i flera timmar, spelade spel på hans mobil, spelade kort, lyssnade på musik och bara hade det trevligt. Skrattade och jag grät en skvätt, haha. Klockan hann att bli åtta på morgonen innan vi gick och la oss.

lördagen var planerna att jag skulle vara med Anna, men så blev det inte. Jag var med Nicole istället och vi åkte och sladdade, åkte till donken, godis svampen, hem igen, och till statoil.. Innan vi bestämmde oss för att bara ligga inne och se en film. Vi såg Knight and day, jag har sett den förut och det är faktiskt bland dom bästa filmer jag har sett. Den gillar jag starkt.

Idag söndag då, så tänkte jag åka och köpa lite julklappar till alla nära och kära. Tror det blir in till Port73 och inn&finn och se om man hittar någonting roligt att ge bort.

knappt några bilder är tagna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0