Tänder ett ljus för dig Marre <3

Så sitter man här 3 år senare, med tusen tankar i huvudet och lika många tårar på kinden och bröstet.
Tänk att det var 3 år sen om någon timme som du lämnade oss här på jorden, det är helt sjukt 3 år sen?
Jag minns det som igår när vi alla satt runt elden vid hästhagsbadet, och ingen behövde säga ett ord, alla bara njöt av sommaren och tystnaden. Jag minns det som igår när vi var hemma hos mig och sjöng Eddie Meduza låtar. Jag minns det som igår när mamma ringde den där morgonen och sa att du omkommit i en bilolycka.
Nu ska jag fortsätta kika in sidan om dig som Sonja har gjort så fin, jag ska fortsätta känna värmen från ljuset brevid mig och jag ska fortsätta låta tårarna rinna tills jag somnar. Vila i frid vår älskade Marcus Bohaman <3

  


Kommentarer
Postat av: Emelie Angelica

<3

2009-09-16 @ 11:48:12
URL: http://billytilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0