Pauo jag måste hem.. jag ska blogga

Som sagt idag har vi varit i stan och lekt turister.. Fått fota andra turister och varit på donken 2 ggr inom en timme. Vi har hoppat studdsmatta och spelat left 4 dead. Tagit SM i klättring och åkt med Cribbas snobb bil, några meter iaf ;D Läsa, nej tack.. här är massor med driv bilder.. För er som inte känner mig borde undra, men dom som känner mig tycker väl det är vardagsmat

Finn ett fel


Emelie Paulana Desse

Turister

Pauo och eve, ser fortfarande inte vad pauo tycker e så coolt

SM-GULD i klättring

Blev en del självmords försök

Studdsmatta, en överdrivet vid Paulana

jag tror jag vann ''stirra i solen tävlingen''

Paulana funderar på att bli morsa

drickpause

Tummen upp för skolan och utbildning

Sen blir jag porrkung och för wild för kameran, där slutar vi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0