Kameran ljuger..? nej men man kan ju hoppas

När jag la ut en bild på mina fettvalkar så blev alla förvånade. ''Trodde jag aldrig du skulle göra'' vad någonting jag fick höra mycket. Men vafan va? Är det någon som inte orkar bry sig är det väl jag, eller har jag fel?
När jag har tråkigt kan jag skicka bilden här nedan på msn och fråga, tycker du att jag är tjock? och det vet jag ju att jag ser ut på bilden.. Men nästan alla säger nej, det tycker jag är lite roligt. Typ Philip som fick bilden skickad till sig här om dagen, gud vad jag skrattade när han sa att ja inte var tjock..
Iförsig ser han mig rätt ofta och vet hur jag egentligen ser ut.
Som på den här bilden, jag vägde ändast 59 kilo till mina 177 cm. Och det är det smalaste jag varit på många år.
Men vad ska man dölja egentligen, inte alla men många ser ut som jag gör när man gör sådär. varför bry sig?
Och den ända som erkänner att jag e tjock på bilden är Paulina ''tänk om man var sådär tjock och trodde man var snygg'' fick jag till kommentar när hon fotade den bilden för många månader sen. Tack liksom ;) haha


Kommentarer
Postat av: pauo

HAHAHA, hoppades du skulle förstå hur ja mena :D

2009-09-29 @ 23:34:13
Postat av: Desse

hahahaha, jooora ;D

2009-10-01 @ 12:08:40
URL: http://dessee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0