Folk utan hjärtan asså

När jag ser en gammal person som går segt och allt där till, när jag ska gå om den personen då så saktar jag alltid ner.. För att personen inte ska tänka ''tänk när jag var så ung och kunde gå så bra'' typ så. Så berättade jag det till Paulina och Evelina. Och dom hade helt andra tankar, dom håller alltid för andan när det går förbi en gammal eller ett cp typ. Fan vad taskigt asså.. Okej jag tycker inte om gamla så alltså, tycker det är sjukt äckligt men vafan hålla andan? ärligt..?

Här är ett foto på 2 personer utan hjärtan, akta er


Kommentarer
Postat av: ppauo

hahaha fan vad bilden passade in.

nej det är inte bara cpn, det är fula äkliga människor som ser förjävlkiga ut.

Men dom e söta endå

2009-09-27 @ 23:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0