Take 2

En filmkväll och en spelkväll senare. Vad blir det ikväll då folket? ;D
Funderar grovt på att sova i min egen säng inatt, kan inte minnas när jag gjorde det senast. saknar den ju.
Inte för jag klagar på den uppblåsbara madrassen som jag fick sova på inatt.

Med galet snålt med pengar på kortet är jag inte taggad på någonting. Jag vill inte sitta hemma, jag vill inte festa, jag vill inte gå på bio, jag vill inte vara med tjejer, jag vill inte vara med killar, jag vill inte vara ensam. FAN VAD JOBBIGT DET KAN VARA.

Igår kom jag på hur deppig jag är och hur hösten knullar sönder mitt liv. Helt svart under ögonen gick jag runt och garvade. Folk måste tro att jag är sjuk, tur att man känner dom flesta som såg mig iaf. hahah

DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ ÄCKELFITTHÖSTHORKUK.
Inte för jag tror att det är hösten som deppar ner en, varför skulle det vara så?
men eftersom alla andra skyller på det, så gör väl jag med det

Och såklart är det massor med missförstånd med den ända som verkligen kan göra en så jävla glad.
Saknar dig som fan :/ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0