Dagar då hjärnan inte hänger med

Idag när jag städa lite i mitt rum så kommer jag på mig själv när jag häller upp vatten i en vas där en plastblomma står.

Och när en komipis frågade mig vad USAs president heter (vilket jag inte visste) så sa jag, jag vet inte äns vad Sveriges president heter

Men bästa var ändå i Rättvik när Tessan och jag satt och spelade något frågesports spel. Hon ställer en fråga till mig som lyder typ:
Vilket avlångt land är (något namn) född i?
Jag chansade och sa bara Sverige.
Hon ba nej, i Italien och du vet att Sverige inte är ett land.
Jag trodde hon skojade och bara skrattade. Hon ropade efter sin mamma och frågade om det var ett land. SÄMST ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0