Är man king, så är man

Jag sätter aldrig mobilen på ljudlös, förutom på bio och sånt. För jag vill alltid kunna svara om det har hänt någon någonting. Men det har ju sina nackdelar. Igår satt jag som sagt bara hemma med Empan och kolla på fotboll och på skruva den som Beckham, sjukt dålig film, men ändå. Så jag gick och la mig rätt tidigt, eller ja vid 2 för jag kännde att jag ville sova ut. Men mobilen ringer hela tiden var det inte Fredde som ringde mig klockan halv 4 för att bara fråga vad jag gör så är det Pauo som ringer rå tankad klockan halv 5. Och inte har jag en aning om vad hon försökte få sagt, och sen snackade hon helt plötsligt inte med mig. Så förlåt att jag klickade dig. haha, fast det lär hon ju inte äns komma ihåg.

men iaf så var jag pigg som än mört när mamma väckte mig idag. Satte på mig lite kläder för att övningsköra, fan vad bra jag börjar bli på det där nu. Nu kan jag t.o.m köra med skor på, vilket jag aldrig gjorde förut. Men en jävel är jag på att köra för fort, svårt det där med hastigheter, idag körde jag i 100.. kuuuuul. 
Hade iaf vägarna förbi Lissma där Tessan jobbar, så svängde in på en fika.. Stackarn såg inte ut att ha så kul.

När jag skulle svänga in på parkeringen träffade jag Sebbe som satt på busshållslatsen. Och det första han säger är:
- Jag tyckte det var du som körde, vafan är din mamma självmordsbenägen eller?
hahah fan vad jag garva, hon måste fan vara det.
För ibland när jag frågar  om hon är rädd, så säger hon aaafan. haha stackarn, med det är nice, någon måste vara det med. 
Nej nu är det mat, peace  

hoppas Sebbe hittar min blogg då, som han skulle. För här får han en bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0