Yes man

Igår kom vi fram till att jag är så jävla snäll, utan att äns tänka på det.
Jag slänger inte skräp på marken, och tar upp små barns vantar från marken.
Och igår när vi var inne på Vivo så hade någon tappat ett par nycklar. Av en ren reflex tar jag upp dom och lämnar in i kassan.
Och Paulina klagade på varför jag gjorde så, och jag frågade vad jag skulle med ett par nycklar till.
Men då säger hon, Du kunde ju förfan bara gå förbi dom.

Då undrar jag, vad hände med våran YES vecka Paulana?



Kommentarer
Postat av: paupo

den planen lär ju förfan aldrig hålla! eller? vi kan köra på nyss från och med nästa måndag.. eller? :D

2009-11-11 @ 23:26:18
Postat av: Dessee

aa det gör vi! det blir as bra :)

2009-11-12 @ 12:44:21
URL: http://dessee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0