Godmorgon

Nu har jag precis kommit hem från Daniel och skogen, har haft hur roligt som helst, men det är som alltid.

Klockan 3 på natten så höll jag på att svettas ihjäl, var hur varmt som helst. Så jag gick ut i min ensamhet och satte mig på trappan. Jag har aldrig hört någonting så tyst förut, man hörde ingenting, det blev liksom obehagligt i öronen.. För er som tänkte fråga asså.

Har iaf sett 3 filmer, eller aa.. Försökte se på 3 filmer. Men jag är så jäääävla dålig på det, jag vet inte varför jag bara kan inte. Jag typ tänker på annat eller någonting, äh jag vet inte.
Men vi såg iaf Martin Falk tänkte jag skriva, Johan falk och Hot shots 2. Galet bra filmer.
Så var det någon till film som jag inte kollade på, för den var typ tråkig. haha

och dom kanske inte vet det än, men dom måste fan vara syskon. Någon har iaf lärt dom att döda spädbarn på samma sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0