För jag också vill! haha

Har du pojkvän: Nope Har du kramat någon idag: Inte än Har du pussat någon idag: Inte det heller Vad har du ätit idag: Har inte hunnit Dagens klädsel: mjukisar och en tröja. Har du älskat på riktigt: ja det har jag. Antalet personer du hatar: Hatar, vet jag inte riktigt. Antal personer du saknar: för många. Hur många gånger har ditt hjärta brustit på riktigt: Många gånger. Hur många kontakter har du på msn:  255 Senaste gången du spelade TV-spel: Hemma hos Danne för ett tag sen. Vem pratade du i telefon med sist: Sebastian. Senaste personen du tänkte på: Linus. Senaste personen du kysste: D. Vem fick du ditt senaste sms ifrån och va stod det: Yasir: haha:) De e bra. Lite för mycket självförtroende men de är ändå bra Desse ;). Senaste personen du hade en msn konversation med: Emelie Eng Vem ska du träffa imorgon: Fredag ju, så ALLA. Vad önskar du att du slapp göra: Gå ända till Alé nu. Vad längtar du till: Carros fest, hahah. Vad ångrar du i ditt liv: dumheter jag gjort När flög du senast: förra sommaren. Tror du att folk pratar bakom ryggen på dig: Säkert, men inte bryr jag mig. Kan du vissla: Självklart. Äger du en ipod: japp Gillar du att ha folk omkring dig: måste ha folk imkring mig. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Vafan vet jagVad är du på för humör just nu: Taggad till imorgon. Har du varit kär: Japp. Gjorde du klockan åtta i morse: Blev väckt av telefonen. Första bästa kompis: Caroline S. Vem och vad står det i ditt 10;e sms: Danne: Jag byter om nu. Åker snart. Jag ringer dig när jag åker, så bli klar. Puss. Har du bra självförtroende: som Yasir skrev, lite för bra kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0