Even though you're gone, we still a team

Jag kan inte förklara, för mig går det inte ihop
Snart 2 år, och jag kan inte tro att det är sant
Jag kommer nog aldrig förstå, hur mycket jag än försöker

Jag längtar, men jag ska inte skynda på någonting
För jag vet att all den här saknaden och smärtan,
inte kommer betyda någonting när jag träffar dig igen
Det kommer vara bästa dagen någonsin
jag längtar, jag saknar
 för jag vill lova att den dagen kommer
Då jag springer in i dina armar och vi ses igen <3
Så jag går igenom dagarna med ett leende på läpprna och tänker varje dag att..

Det är värt det, snart ses vi


Kommentarer
Postat av: Emelie Angelica

Han kommer finnas där igen, den dagen kommer. Men inte idag, så därför finns jag här vid din sida! <3

2009-11-20 @ 12:36:09
URL: http://billytilly.blogg.se/
Postat av: Paulina

När allt känns mörkt, så vet du exakt vart du har mig! <3

2009-11-20 @ 13:53:33
Postat av: Dessee

Ni är allt för söta ni..

Och det vet jag redan, just därför ni är min bästa vänner :) <3

2009-11-20 @ 16:14:15
URL: http://dessee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0