överallt och ingenstans

Igår ringde mobilen flera gånger innan Anna hotade mig och jag svarade. Daniel tvingade mig till Koriandergränd för att se film med Jocke, Jennifer, Robban, Robbans bror och Danne.
En norsk skräck komedi blev det. Det ända som var roligt med den filmen var språket, annars var det bara läskigt. Jag blev rädd av filmen och alla blev rädda av mina tillhoppningar.

När filmen var slut var en galen Jocke jätte snäll och skjutsade hem oss till Danne, även fast det var en nära döden upplevelse när han sladdar och har sig.
Ute på Dannes skogsväg möter vi såklart en snutbil som stoppar oss. Poliserna går runt bilen kollar på Jockes körkort och kollar på mig och säger. Tja Desse, du känner igen mig va?
Alla kollade på mig som om jag vore krimenell eller någonting.. Men man har ju varit på fel ställen på fel tidpunkt eller vad man säger.
Men iaf, väl hemma hos Danne sätter vi såklart på Hot shots. Jag garvar aldrig så mycket som till den filmen. Vilken kan vara lite jobbigt ibland. hahahaha!

När vi vaknade imorse var det bara raka vägen till polisstationen i Tyresö och polisförhör. Det gick väl bra tycker jag, fick skjuts hem av min snälla advokat och nu sitter jag här. Så godmorgon.


Kommentarer
Postat av: Emelie Angelica

Hahahaha du vet ju att du får komma när du vill.. och så vitt jag vet brukar du inte ha några problem med att bjuda in dig själv.. eller vänta.. är det kanske jag som brukar storma in, knacka på fönster, väcka dig och bjuda in mig själv? juuuste, det är jag. Sorry..



Du får komma på en lussebulle imorgon om du vill? ^^

2009-12-02 @ 01:06:28
URL: http://billytilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0