minglar runt, och lever som vanligt

Jag glömmer helt att jag har en blogg ibland, men nu är jag tillbaka.
Igår åkte jag och Tessan och shoppade på rean såklart, det blev 2 koftor, ett linne, puder, 2 nagellack, örhängen, och ett armband. Medans Tessan inte köpte någonting, men folk som känner mig vet att jag inte kan hålla i pengar och köper allt som jag tycker är sött, tills pengar tar slut.

Sen drog vi hem till Tessan och bättrade på sminket lite och mötte upp Lindell. Vi drog hem till Tom ett tag för jag ville så gärna träffa Emil som är i sthlm och hälsar på.
Kom en bil och hämtade oss och körde oss till Älta, var sociala i någon timme och sen åkte vi till Tyresö igen.
Körde pandoras ask (paradise hotel sak), då är man besatt asså, men det var roligt.
När alla färskingar skulle slagga så tog jag bussen hem klockan 5, men nej jag kom hem halv 7. sjuka bussar asså

bild från Julafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0