flytt hit & flytt dit

Oh vad mina vänner är gulliga. Trodde ingen skulle förstå eller äns tro att jag blev ledsen av att Tom ska flytta.
Emelie ringde mig direkt när hon fått reda på att han ska flytta, då var jag fortfarande helt chockad och hon tog emot mina tårar genom luren. Men så är det alltid med mig, jag är så jävla ledsen över någonting i en kväll. Sen sover jag och mår så jävla bra dagen efter och inte äns bryr mig.
Så idag när Tessan frågade hur jag tog det att han skulle flytta, så brydde jag mig knappt. Klart det är tufft att en vän ska flytta, men liksom? aa jag vet inte.
Tess blev lite förvånad och trodde jag skulle bli ledsen, men då skulle hon frågat dagen innan. Då hade hon sett mig ledsen vill jag lova. Mina små söta vänner det, hihi. 

 


Kommentarer
Postat av: Emelie Angelica

<3

2009-12-07 @ 23:56:08
URL: http://billytilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0